Pakt z klientami - Zbiór prostych zasad


1. Rozwijaj.home.pl jest rozwiązaniem pomagającym ulepszać usługi home.pl i dostosować je do potrzeb Klientów.

2. Kultura wypowiedzi i koleżeńska atmosfera jest standardem obowiązującym wszystkich uczestników komunikacji. Akceptują oni wzajemnie różnice zdań, a prowadzone dyskusje są utrzymane w duchu współpracy i wymiany poglądów.

3. Dodawane sugestie obejmują:

a. Nowe funkcjonalności w ramach istniejącej oferty;

b. Zmiany funkcjonalne i dostosowanie obecnej oferty do potrzeb użytkowników;

c. Wizje nowych usług i produktów - rozszerzenie istniejącej oferty;

d. Koncepcje związane z usprawnieniem obsługi Klienta;

4. Uczestnicy dyskusji wspólnie dbają o jej spójność (wypowiedź na temat), przejrzystość i wysoki merytoryczny poziom.

5. Dodanie nowej sugestii poprzedza każdorazowa weryfikacja sugestii już istniejących (unikanie duplikatów).

6. Jeżeli istniejąca pokrywa się z Twoim spostrzeżeniem, oddaj na nią głos, skomentuj lub uzupełnij o własne przemyślenia.

7. Nowa sugestia powinna zawierać:

a. Temat, który bezpośrednio nawiązuje do proponowanej sugestii. Pozwoli to łatwiej odnaleźć zgłoszenie i zminimalizować ilość występujących duplikatów.

b. Opis szczegółowy sugestii wraz ze wskazaniem, jakiego obszaru dotyczy (aplikacja, funkcjonalność, serwis WWW, etc.). Informacja powinna być możliwie precyzyjna i pełna.

c. Jeżeli sugestia powiązana jest z konkretnym zachowaniem się systemu, aplikacji lub funkcjonalności, warto załączyć szczegółowy opis kroków, które prowadzą do jego wywołania (szczególnie ważne np. w przypadku błędów, usprawnień z zakresu użyteczności, itd.). Jeżeli będzie to wskazane, dobrze jest załączyć zrzut ekranu korespondujący z opisem.

d. Propozycję rozwiązania zgłoszenia, lub naprowadzenie na oczekiwany kierunek.

8. W ramach platformy nie prowadzimy rozmów handlowych na temat oferty, promocji, negocjacji indywidualnych warunków współpracy, sprzedaży usług i produktów.

W ramach platformy nie realizujemy także indywidualnego wsparcia technicznego i obsługi Klienta. Zgłoszenia przekazywane w ten sposób nie będą przetwarzane.

Odpowiednim kanałem kontaktu jest Biuro Obsługi Klienta - www.home.pl/kontakt

9. Dodając sugestię na rozwijaj.home.pl użytkownik wyraża zgodę na ewentualną moderację tematu i treści zgłoszenia.

Jeżeli zgłoszenie będzie podlegało moderacji, wprowadzone zmiany będą miały na celu doprecyzowanie zgłoszenia (merytoryczne), optymalizację treści (np. usunięcie ew. błędów językowych i dokonanie skrótów), usunięcie duplikacji oraz dostosowanie pod kątem skuteczności wyszukiwania. Wartość merytoryczna pozostanie niezmieniona.